Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 11:13:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Tallinna Pargijooksud Tabasalu etapp

Toimumise aeg: alates 28.05.2025 kell 17:30 kuni 28.05.2025 kell 20:30

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, Teenuste tn 2

Ürituse korraldaja: Orienteerumisklubi Nõmme, esindaja Kaido Nurja, Tel.
5057187, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Kaido Nurja, Tel.  5057187

Liikluskorralduse eest vastutaja: Taavi Tambur, Tel. 53403995

Tegemist on rahvaspordisarja etapiga, mis on loodud jooksuharrastajatele
ja suunatud kogu perele, sh väikelastele. Kõigile huvilistele pakutakse
abistava treeneri juhendamist. Sportlastele on tagatud
treeninguvõimalused.

Üritusel osalevad alaealised ning ürituse toimumispaika võib koguneda
rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald